Oct 6, 2010

Слънчеви цветове











7 comments:

Lili said...

Ахааа, така значи!Пазиш тези разкошотийки само за себе си :)
Наистина са прекасни.Поздравления :)

Anonymous said...

Поздравления... Прекрасни. Не можах да си откъсна очите!

J said...

@ Lili Неее,не е вярно,просто гледам да не се повтарят тук и там,а и докато снимам още решавам коя за къде ще бъде :)
@ Elena Благодаря ти!

Omnia said...

Леле, леле.... как да напиша нещо, като оставам без думи!

YMY said...

Последната си я заплювам и не можеш да ме спреш! :-Ррр Не че не харесах много и другите, но червеното ми е такава слабост! 8-) ;-)))

J said...

Аз не съм тръгнал да те спирам ;) Само слушам за това, което снимаш, а кога ще го видя?

YMY said...

Хаха... трудно ще го видиш из нета! :-D Както виждаш - дълго ми отне да се разпиша "публично", а пък за другото творчество... Хаха, не знам, наистина. Като отидем някъде на фото-разходка, тогава ще гледаш, аз отдавна (достааа), не съм трила от картата, та има какво да се види! :-Ррр ;-)

Post a Comment