Nov 25, 2010

Night lights







8 comments:

YMY said...

Познах си аз тунелитеее! ^^
1 и 3! :-Р :-)))

Omnia said...

Елееееее, разкош, красота, цвят, контрасти и пак разкош! Стана ли ясно колко много, много, много ми харесват?!:)))

J said...

Светата Троица :)
Добре че сте вие да изказвате мнение, благодаря ви :)

Milena said...

Първата е СНИМКАТА!
Всички са страхотни, но първата...на мен поне много ми въздейства.
Поздрави:)

J said...

@ Milena, аз също си я харесвам много :)

Omnia said...

Това как го пропуснах- аз и Бейби, да, но това.... същество Ли... каквато/ каквото е там на едно място като троица * на път е да припадне*
:)
Quos,така е всяко начало и това е съвсем нормално. Важното е, че и един да е, и двама да са, има коментари, които изразяват мнение. Нека обаче не забравяме, че това е... началото:)

Anonymous said...

Винаги като погледна твоя снимка и просто няма какво да кажа. Те си говорят!
Всички! А четвъртата е ....

Post a Comment