Jun 29, 2011

Green heart

13 comments:

Wild cat said...

Невероятна снимка! :-)

J said...

По скоро, естествено красиво

Omnia said...

Някаква приятна тишина и спокойствие те обземат, докато гледаш тази снимка, с доза мълчалива загадъчност... харесвам я!
По личното ми мнение, една от най- добрите ти снимки последно време откъм послание и оригиналност.

J said...

Да, това листенце се открояваше от всичко наоколо :)

Прекрасно е това малко листенце - цяла една малка вселена.
Но при такава девствена красота, предпочитам да помълча!

Unknown said...

Уникална! Браво :)

YMY said...

ДУбрье, дУбрье, само композицията ми издиша... 'ма туй, щото аз разбирам от това и съм притИнциознЪ! :-D

J said...

Eva, радвам се, че ти хареса :)

J said...

Baby, не очкавах друг коментар ;р

Alhzar said...

Аз съм с дзвера по-горе, композицията смърди.
Някак понамирисвам, че има допълнителна обработка, която или е била излишна или прекалена.
И още един въпрос, темата на блога го позволява, защо не пускаш снимките в свръхголям? Може дори в оригинален размер.

J said...

Nezzo, ако искаш нещо да кажеш, го направи по нормален начин!

Alhzar said...

Ето пак съм обвинена. Това, че коментара ми не ти е по вкуса значи, че съм ненормална ли?
Ми хубаво така да е, ненормална съм и се гордея. Щом ти имаш проблеми с това не мисля, че има какво повече да си кажем. Аз зададох въпроса защо си пускаш снимките така, ти ми се репчиш.

Какво става Влад, кога държанието ти се обърна на малолетна кифла?

YMY said...

И аз съм съгласна с моя дзвер! ^^ Хаха, мила, някои хора просто не понасят критика, а критиката и нападането са различни неща. Номерът е в това кой прави разликата. ;-)
Та по тоя повод - Quos, не си очаквал друго, защото си мислиш, че ме познаваш или защото си на моето мнение, т.е. си знаел за композиционния недостатък? Някак не разбрах дали се съгласяваш с мен... :-?

Post a Comment