Sep 27, 2010

Мисли в движение...

Замисляли ли сте се,колко хора на ден пътуват с метрото?Колко мисли прелитат,колко различни характери,настроения,усмивки,болки...просто минават и заминават.
          
 Какви мисли носим ние,как гледат другите на нас и дали изобщо ни забелязват...
  Някои са безгрижни...

 ...други прекалено забързани

                ...последният влак и след него  тишина...до новият ден,когато всичко започва отново,с нови усмивки,с нови надежди...
                                                                                

12 comments:

Този шаблон на Блогер не е добър за изображения.
Малкият размер - 320 x 198 пиксела убива силата на една снимка,колкото и добра да е тя.

J said...

Отворен съм за предложения :)

e_l_o_d_y said...

Идеята ми харесва, не мисля че размера на снимките убива силата им :)

Lili said...

Страхотни....и точно в моята любима urban насока :) Поздравления.
Жалко,че не успяхме да ги включим в изложбата...но нищо, следващия път ;)

Omnia said...

Хм, на мен пък ми харесват размерите и шаблона...Що да не са добри?

YMY said...

Метрото е една много интересна страна от моя живот... преди това бяха тролеите (в родния ми град)! ;-) Те са ми от любимите места (градския транспорт)... колкото и странно да звучи... Много мога да говоря по тая тема и все интересни неща! :-D ... та виждам и ти го ползваш доста метрото! Пък аз съм специалист и знам всяко нещо къде си снимал! :-Ррр

J said...

Много взе да знаеш :)
Аз не крия къде снимам :p
P.S.От началото на тази година и аз съм много близък с него ;)

YMY said...

Е, значи не само много знам, ами съм и ветеран в сравнение с теб! :-D И стига си ми се заяждал с това, което съм казала! :-Ррр /Не казвам, че криеш, а че познавам!/ ;-)

J said...

Все пак е начин на комуникация ;)Не си ме виждала когато се заяждам...
Събирам материал за нова подобна серия, да видим тогава дали ще познаеш, откъде са ;)

YMY said...

Ще позная, пЪъ'! :-Ррр Малеее, само да не си ме снимал случайно, че те убих! :-D

Змей said...

А на мен ми е любопитно как не са те гепили за яката, докато си снимал. :)
По принцип от Метрополитен са много чувствителни на тая тема.
В университета се налагаше да правим презентации за метрото, железниците и т.н. и нито един от нас не получи разрешение да снима, получихме само стандартния снимков материал от тях.
Твоите, разбира се, са далеч по-добреи. :) Поздравления!

J said...

Знейко, не искаш да знаеш какви трикове ползвам, докато снимам там :)
Благодаря ти :)

Post a Comment