Oct 25, 2010

Пътуване към есента












10 comments:

Alhzar said...

Понякога си мисля дали ако само ти се усмихна ще стига.

J said...

Понякога е повече от достатъчно.

Omnia said...

Без първата снимка, всички останали ми се струват едно разкошно пътуване, с моменти, които да те размислят, стоплят и приютят в себе си по особено романтичен начин.... Красиво е!

أمل said...

wow, невероятни!

J said...

@Omnia,за първата съм абсолютно съгласен :)
Движехме се със около 140 км/ч и снимах през предното стъкло на автомобила затова изглежда така...и все пак идеята не беше лоша ;)
@Nadinka Благодаря ти!

YMY said...

И аз така си мисля често, Nezzo, мила моя, любима! И съм на мнението на Quos. ;-)
А първата е досущ като едно любимо място по пътя за моето село. ^^ Ти къде го снима, Quos? :-)))

J said...

@Baby Някъде по пътя за Рилския манастир...

YMY said...

Хаха, супер! Значи не е същото. :-D Но пак имаш страхотни попадения! ;-)))

Admin said...

Леле Човеко, уникални са! Чак сега ги разглеждам тези по-отлежалите :)

J said...

Чак уникални :)
Бях в подходящо време на подходящо място...светлината, знаеш как е ;)

Post a Comment