Nov 30, 2010

November rain

Препоръчвам да слушате това







6 comments:

Weebs said...

Харесват ми...много! За мен това са едни от най-добрите снимки, които си публикувал. :)

Milena said...

Аз от фотография абсолютно нищо не разбирам и компетентно мнение не мога да изкажа. Съдя единствено по въздействието, което имат и емоциите, които пораждат.
А на мен ми въздействат. Втората особено мнооого.
Третат и последната също.

J said...

@ Weebs Исках още да снимам, но дъждът спря :)
@ Milena Аз също не разбирам много :)
Не е ли това идеята? Въздействието...
Вие виждате само крайния резултат - малка, но може би е най важната част от цялата емоция.
Благодаря ви :)

Yes, great captures of the rain, i liked..

Omnia said...

Скоrо съвсем ще започна да оставам без думи....

YMY said...

Знаех коя е песента и без да цъквам на линка! От наааай-любимите ми е! ^^ <3 А и имам слабост към вода! Снимките са чудни... даже имам подобни на 5-тата и 6-тата! ;-)

Post a Comment