Dec 6, 2010

Поглед във времето








4 comments:

YMY said...

Цветово някои са супер странни като 1 и 5, сивите не ги харесвам. Така че за фаворит остава само 4... но е само на цветове. Е, някой ден ще се научиш и ти :-D ... или пък не! (chuckle)... Бъзикам се, ще видим! ;-)
/За пояснение... там, където се е случило да не коментирам е, или защото нямам какво да кажа, или защото нямам какво да кажа, понеже нищо не ме е провокирало да го коментирам! ;-) Да си знаеш само! :-)/

J said...

Не се ли научи, че няма случайни неща :) Тези "супер странните" - нарочно са такива ;)
Аз рядко съм виждал естествени HDR-и.

Admin said...

Абе супер са ! Поне не личи обработката, щот в "Ние снимаме" имаше много груби обработки (направо ли4и къде е минавало ласото и т.н.)не знам на кого са, тъй като бяха в галерията!

YMY said...

Quos, хайде да не ми се правиш на даскал! Много добре знам кое какво е, защо е и какво и защо казвам.
Иначе обработката винаги си личи, стига да си се научил да я разпознаваш и откриваш... ако не си личи, значи си майстор... Но затова не се искат само умения.
"Ние снимаме" не разбрах защо беше намесено и аз няма да го коментирам.
Друго... няма. :-)

Post a Comment