Feb 27, 2011

my Point Of View





5 comments:

Alhzar said...

Хмм хм.. най-накрая и ти да си признаеш, че криеш нещо интересно откъм моята точка - цветовете. И въпреки тях, втората ми хареса някак особено. Много по-мистична е от останалите, типично по твои стил са точно тези чудновати и приказни снимки. Ако онази, която ми беше подарил преди мноого, много време, с клоните на преден план и светлина в центъра.
Знаеш, че аз бих подходила по друг начин, бих направила цветовете по живи, но в това се различаваме с теб - ти виждаш едно, аз друго. И там ти е чара :)

Anonymous said...

Първата е тази, която на мен ми въздейства. И последната. Точно днес споделих, че обичам да снимам прозорци..! Особено, ако има отражения в тях.

J said...

Малчо, доживях да ме коментираш :)
Крия още много от тези, но си има време за всичко ;)
Ели, прозорците са ми слабост...от всякъде :)

Admin said...

Последната за мен е най-силна,най-чиста,най-стилна, като цяло :)

J said...

Всеки си хареса...
Отивам на лов за още :)

Post a Comment