Mar 14, 2011

Lever du soleil


.

14 comments:

J said...

Змейко, центъра в Добрич е това :)

Admin said...

Супер е. Малко прилича на запустял град от филмите, където действието се развива през 2060г :)

J said...

Ако се загледаш има и "призраци" :)

Anonymous said...

И "призраците" с малко повече фантазия си ги представям като някакви странни същества, бродещи из пустия град. Какво нещо е фантазията. "Страхотна" снимка :)

lenival said...

Всеки път се изненадвам от резултатите на HDR снимките. Много от тях са си направо като декори за филм и носят едно малко извънземно усещане.

А инак центърът е красив по своему. От къде е снимано? Блок?

J said...

Да си кажа честно, не се бях загледал преди коментара на Duckster :)
Хайде Ели, чакаме и от теб HDR-и :)
Lenival, снимах от хотела,докато бях командировка.Правена е около 7.30 сутринта.

lenival said...

Хотел да е. Важното е, че от високото има друго усещане.

Добре... аз хванах и поразгледах блога. Много ми допадат кадрите и макар аз вече да снимам много рядко с интерес ще следя твоите кадри.

:")

J said...

Добре дошла :)
Ще се радвам да чета коментарите ти :)

Magiosnika said...

Леле, ама то наистина изглежда призрачно.Ако не беше казал, че е Добрич- нямаше да позная. Бил съм там преди много време, но от този ъгъл изглежда съвсем различно.
А снимката ми хареса. Страхотна е. Даже току що ме провокира за това:

Забравен град, площада - пуст,
без хора - оголял и сив,
изгрява слънцето, през облаци-за вкус,
напук на самотата - си щастлив.

J said...

Маг, идеално подхожда на снимката...и не само на нея.
Благодаря!

Anonymous said...

Запрятам ръкави и аз:) На мен ми допада много HDR снимките. Обичам фентъзи :)

J said...

Хайде Ели, чакам :)

Post a Comment