Mar 11, 2011

Night city lights







17 comments:

Първата и петата снимка са невероятни!

Alhzar said...

Втората наскоро я реставрираха, не знам дали си успял да забележиш понеже нощем о осветена в синьо, но самата сграда има ужасно глупав цвят. Едно такова лилаво, че ние й изкарахме прякора "Милка". А статуите по нея са просто ужасни.
Третата е скучновата банка, но точно в ляво от нея, на съседният ъгъл има една къща, която си е заслужавала вниманието ти. Ако не беше двуметровата ограда всички може би щяхме да й се радваме.
Четвъртата ... това ако не ме лъже паметта беше някакъв Хотел-Ресторант нещо от сорта, пак нищо интересно.
Петата вече е доста интересна сграда, не знаех, че свети в зелено нощем, сега забравих какво беше, нещо речно си... малко по-надолу е Дунава, а улицата която е от едната страна на сградата, тая стръмната е известна с това, че все те карат да минаваш по нея като си караш шофьорските и с това, че почти всяка година е затворена за ремонт. Това, което си пропуснал е че точно от дясно на тая сграда има един хотел (няма как да не го забележиш, ОЧЕИЗБОЖДАЩО жълт е) той вече си заслужава.

Малко си успял да видиш, там надолу сградите си ги бива, но трябва да ходиш през деня, за да видиш истинските им лица. А тук в арменският квартал, където аз живея.. ако обичаш такава архитектура просто ще се намериш в рая.

J said...

Dodi, на мен последната ми харесва най много, може би защото няма нищо общо с другите :)
Малчо, като завършиш серията за бала, може да направим един "снимкопис" - аз ще снимам, ти ще пишеш ;)

Magiosnika said...

Quos, пак си направил невероятни снимки.
Удоволствие е да се разглеждат.
Поздравления и приятна събота и неделя! :)

Alhzar said...

Нямаш никакви проблеми :)
Аз последната част я бавя просто защото не искам поредицата да свършва, но време е вече...

J said...

Магьоснико, винаги може и по добре :)
2,3,4 и 7 са превени в движение, вече умирах от глад :) Ако имах време със сигурност щяха да са по добри и повече.
Малчо, хайде де :)

Anonymous said...

Първат и последната:) Благодаря ти за разходката. Приятна събота и неделя:)

Magiosnika said...

Така ли ми се струва или и ти си падаш перфекционист? Всичко да е изпипано до последния детайл.
Въпреки всичко снимките са страхотни.
Не съм фотограф и не мога да изкажа "професионално мнение", дали може по-добре или не, но това което виждам тук ми харесва .
:)

J said...

Ели, правени са в Добрич, дали затова не ти допадат ;)
Магьоснико, префектни неща няма, но може би това ни кара да ги изпипваме и да търсим нови предизвикателства, да вдигаме сами летвата :)

Admin said...

3'та малко повечко не е на фокус :)),но за сметка на това 4 и 5'та ме оставиха без думи - много добри :)

J said...

Duckster, забеляза я веднага ;) Както казах и по горе, тази е от "движещите" се, не е на фокус, но като снимка ми хареса и затова я показах.
Cheers :)

Alhzar said...

Аз я написах вече.. кво ме хайкаш :D

Този път всички ми харесват :)

Anonymous said...

Е, как можа да си помислиш, че не ми допадат. Снимките са страхотни како винаги, ако бях казала всичките, щях да се повторя за кой ли път:) С фокус, без фокус, в снимкте ти има живот и усещане.

Anonymous said...

Не мога да се въздържа да не те поканя и тук:)
http://elibojcheva.blogspot.com/

БЛАГОДАРЯ ТИ!

J said...

Ели,допуснал съм грешка :) исках да напиша "ти допадат"
Вече те следвам и в твоя блог, но разреши и коментари :)
Успех!

Anonymous said...

Много ти, благодаря:) Явно нещо съм пропуснала :))

Post a Comment