Apr 7, 2011

Before the movie



10 comments:

Кой беше филмът :)

J said...

http://www.youtube.com/watch?v=G68fHZig9nA
Малко странен поглед за силата на човек,волята и желанието за свобода, както и напомняне, че за човешкия ум граници няма :)

YMY said...

Арена Запад? :-)

J said...

:D хората ще си помислят, че ме следиш
Да, там е :)

Alhzar said...

Оле какъв ужасен дизайн, добре че те следя през RSS

J said...

Не съм и очаквал да кажеш друго :)

Alhzar said...

Само ако ми дадеш да поработя над това бебче за ден ще ти докарам място, което няма да искаш да напуснеш.

J said...

Не, благодаря ти.Свикнал съм сам да се справям ;)

YMY said...

Няма защо да те следя! :-D Просто това е моето "бебче", хаха, това ми е "холът", където прескачам като ми писне от "малкия екран"! ;-)

Alhzar said...

Че аз не съм те ритала да ти помагам и ако това ти е справянето.. наясно сме.
Дебелашката гордост прави всички от хора - простаци.

Post a Comment