Apr 20, 2011

В очакване



25 comments:

Unknown said...

Невероятно красиво! И много добра обработка :)

Anonymous said...

Наистина невероятно красива снимка:)

J said...

На живо беше много по красиво :)

Anonymous said...

Точно това си мислех. Това имах предвид с "Уличката от приказките". Усещането е друго.

Мисля, че до сега не ми се е случвало да видя нещо такова. Много силен кадър :)

J said...

Плами, има много по силни :)

Magiosnika said...

Невероятна снимка! А на живо със сигурност, усещането е било страхотно! Иска ми се, да съм бил там!
Поздрави ! :)

J said...

Вярвам, че всеки от вас ще има шанс да види подобна гледка...понякога е достатъчно само да вдигнеш глава или да погледнеш в страни...

Admin said...

уоу. ..картичка :)

Разкош! И аз съм виждала подобна гледка на живо, наистина е невероятно усещането! Чудесно си уловил цялата красота на светлината и цветовете!

Поздрави!

Гери

J said...

Благодаря ти, Гери :)

Anonymous said...

Жестоко е!!!
Да уловиш контрастта с едно мигване.

J said...

Не знаеш колко си права в случая :)

Anonymous said...

Знам. Хрумна ми на секундата, така че нямаше как да не е вярно. ;)

J said...

Хм, интересна теза :)

Anonymous said...

При мен е в пълна сила.. за другите - не знам. :)

J said...

Рядко срещана "сила" :)

Anonymous said...

Или добре маскирана илюзия. ;)

J said...

Това също е рядкост :)

Anonymous said...

хаха мне, "честост" е...

J said...

В моят свят, не.

Anonymous said...

:)))

somebody get a room... a chat-room i mean :))

уникална е, Quos :)

J said...

Janthine ;)
thank you!

Post a Comment