Apr 16, 2011

Dark half

10 comments:

Anonymous said...

Великолепна снимка.

J said...

Винаги може и по добре :)

Unknown said...

:) И на мен ми харесва!

J said...

Eva, oнзи ден се взех мъфин, със сигурност не изглеждаше като твоя, но поне му се насладих...не само визуално :D

Magiosnika said...

Харесва ми!
Помежду мрака чер и бяла светлина,
на клонче са напъпили листата,
живот се ражда в нашата земя,
със цветове, огрени от зората.

Поздрави и цветни празници!
Миро :)

J said...

Какви ги съчиняваш само :)
Поздрави и весели и на теб :)

Omnia said...

Брилянтна снимка!!!

J said...

Не Omni, далеч съм още от брилятната снимка :)

Anonymous said...

Но си пресъздал "Тъмната половина" по интересен и тематичен начин:)

Omnia said...

Бе не ми спори сега :) като казвам от свое име, че е брилятна и то с възклицание, значи така съм преценила. Такава не си правил досега и точно поради това съм толкова очарована, да не говорим, че носи много заряд в себе си! Ако имам галерия, в която правя изложба, тази снимка ще подбера да представя, така чееее... ;)))

Post a Comment