Apr 1, 2011

Reflections



8 comments:

Alhzar said...

My idea, again!
But they're good, aspecially the second one. Something like the world in B&W between the good and the bad. Or both, on the same street.

J said...

Незнам чия идея е, но виждането и снимката са мой :)

Anonymous said...

От сутринта ми иде да тропна едно хорце като ги видях:)
Много добро виждане.

J said...

Хахаа, уби ме с тоя коментар :)

Anonymous said...

Питаш ли ме мен:) Като видях първата и първата ми мисъл беше за хоро:)Хорото си е хоро, но снимките и идеята ти са много хубави.

Alhzar said...

От злорадстване чак си си объркал последната дума, Quoooos... :D

YMY said...

*хихик*

Nezzo ;-):-P *thumb up*

J said...

Знам че сте в съюз срещу мен :)
Не злорадствам, не ми е в природата :)
Много мило, че се отбивате :)

Post a Comment