May 4, 2011

B&W




6 comments:

Unknown said...

Ейй много ми харесва втората и третата, ако не е тайна би ли споделил обработката, която им правиш!? Аз ама хич не ми се получават ЧБ снимки, убедена съм, че просто нещо не правя както трябва!

Unknown said...

А да и да те питам, третата снимка с какъв обектив си я правил?! дано да не съм досадна с въпросите си :)

Anonymous said...

Страхотни снимки. Обичам черно-белите ти снимки.
Първата !

J said...

Ева, и трите са правени с един обектив - NIKKOR 18-55, но третата е HDR и след това намалих saturation до край, нямам тайни :)
Ели, и аз ги обичам :)

Magiosnika said...

Един странен въпрос - и трите ли са от София? Втората е с италиански надпис над вратата( поне така си мисля), а третата е до стадион или игрище . Но понеже София ми е малко " тъмна Индия", та затова питам . :D
А снимките ми харесват много! :)

J said...

Първата е някъде в Западен парк, втората е в една пряка на Раковска, а третата ...зад гърба ми е Орлов мост или по точно под мен :D

Post a Comment