May 27, 2011

Fire Walk with Me





14 comments:

YMY said...

Е, тук съм пристрастна... "Give me fire!" :-D ^^

Anonymous said...

Направо ме запали :):)
Супер:)

J said...

Ели, нямаше те :)
Добре дошла!

Anonymous said...

Нямаше ме, Влади! Липсваха ми снимките ти, коментарите в блога ти, всичко. Днес не можах да сваря да разгледам всичко, което си публикувал през това време :) Благодаря ти! Имах нужда!

J said...

Хайде, чакам да видя какво си снимала :)

Ох!
Това са един от най-мощните пламъци, които съм виждала на снимка.
В пламъците въображението рисува.
(Една позната беше правила подобни снимки и в пламъка на огъня, много силно се очертаваше сякаш глава на куче!)

J said...

Не е точно това което исках, но ми харесва.
Винаги може по добре :)

Anonymous said...

Нямаше как да снимам, Влади. Поводът ене еше за снимки. Но поне се нагледах на твоите. По повод това, което си написал за форума и "професионалистите" - ДА СИ ГЛЕДАТ СНИМКИТЕ и дребните душици. Ти си имаш свое място, обичаш това, което правиш и то си личи :) И това, което правиш носи радост и послание на хората, които харесват труда ти.

J said...

Така е, Ели :)

...по-скоро Fire Burn in Me for I am fireproof :)

http://www.youtube.com/watch?v=DSFiFwtVg5k

много силна емоция си уловил :)

J said...

Metallica :)
И песента е силна :)

YMY said...

Песента и аз я одобрявам! ;-)

Magiosnika said...

Quos, тези пламъци направо ме карат да си тананикам шамански напеви!
Хау-хау-хайе-хау-хау-хайе!
Чудесни снимки! :)
Поздрави! :)

J said...

Маг, направо си те представих :)
Поздрави и на теб :)

Post a Comment