Jun 10, 2011

Варна







15 comments:

Cleo said...

първата - все едно си снимал бедняшките кравтали в Рио :) изглежда готино..и някак тъжно...а четвъртата и петата са жестоки

Unknown said...

Харесват ми всичките, сякъш всяка си има своя история :)

YMY said...

Заплювам си втората с малко просветляване и после контраст! :-)

Хаха, браво за първата ;)

Anonymous said...

Аууу, така се изненадах.Всички са хубави, а на мен са ми още по-мили:) Благодаря ти, Quos! Аз си мислех, къде изчезна :))

Magiosnika said...

Влади, направо ме разби! Това е единствения град в България, с които бих заменил Пловдив - без проблем! :)
Перфектно си ги подбрал - гетото, околовръстното, пристанището, ах моретооо и накрая - театъра! Супер! Направо ти завиждам, че си бил там ! :)
Поздрави и приятни почивни дни ! :)

J said...

Cleo, бедняшки, но щастливи по свой начин...
Eva, само да знаеш колко си права :)
Baby :)
Plami, на живо е още по колоритно, но ти знаеш :)
Eli, докато снимах си мислех, дали няма да видя, някоя дама с фотоапарат в ръка :)
Маг, по работа бях и беше за кратко, но нямаше как да пропусна морето :)

Змей said...

:* :* :*
Варнааааааааааааааа!!!!!!!!! :*

J said...

Змейкоооооооооооооооооооо :)

Ех, снимките са супер, но да си казал, че ще правиш турне. Щеше да има посрещане, каса бира и мезе тук... :D

Ondine said...

Пфу и като зная как всичкото това граничи почти с центъра,че яд ме хваща/това за снимка 1/.Не се намери един свестен властимащ да махне това гето от там...Иначе снимките ти са супер!:D

J said...

Dodi, другия път ще го имам предвид :)
Ondine, :)

Cleo said...

защо ли не ме изненадва отговора ти :)..пак не разбра какво искам да ти кажа..

ммм гетото никога не ми е изглеждало толкова цветно ;))чак се замислих къде живея :)

Post a Comment