Jul 18, 2011

Beyond time



11 comments:

Dreamer said...

Отдавна не бях виждала къщи с такива щори.. Красиво е!! :)

J said...

По моя край им казват "капаци" или "кепенци" :)
Има много такива къщички, за съжаление повечето от тях вече са необитаеми.

И по моя са "кепенци", но направо ми паднаха кепенците, като я видях!

Направо да не очаква човек от теб такова нещо. ;) :)

J said...

С кое точно те изненадах, Доди :)

"изненада" ме приятно. :)

Magiosnika said...

Влади, май ме разкри, щото си познах кепенците на тайната работилница! :))) Особено онова нащърбенкото на шестата дъска отгоре надолу, на левия кепенец! ;)Ама нейсе, за такава ЧУДНА снимка, ще си затрая! :)
Поздрави ! :)
Миро

Змей said...

Ех, откога не бях виждала точно тоя цвят тюркоазено…
Много, много хубаво. И ужасно носталгично.

J said...

Змейко, само кажи и ще ти наснимам колкото искаш от този цвят :)

Змей said...

Искам, ами! :)

J said...

Само да отида пак там, ще ти снимам :)

Post a Comment