Jul 6, 2011

Пътища



7 comments:

Quos, поздравления за първия Път. Остави ме speechless :)) много много много добро попадение!

Dreamer said...

И на мен първия път ми е много интересен! Добре са се получили цветовете! :)

Zlatka said...

Tolkova istinski i mi nopomnqt razhodkite sred prirodata i mnogo,mnogo spomeni......

Magiosnika said...

Първата е просто вълшебна! :)
Да не си прескочил до Приказното кралство за да снимаш? ;)
Омагьосани поздрави за омагьосващия фотограф!!! :)
Миро

J said...

Много пъти съм снимал това място, но тази снимка се доближава най много до това, което исках да покажа :)
Маг, аз съм най големия фен на коментарите ти :)

Е като човек от гората ще кажа, че са си много реални и приятни... Бравус!

J said...

Още един човек от гората :)
Thank you ;)

Post a Comment