Oct 31, 2010

Love & Life

Преди време бях започнал да пиша нещо по този въпрос, дори се учудих на себе си - беше станало доста добре  имайки предвид  не дотолкова добрите ми умения да изразявам с думи това, което мисля.Както и да е оказа се, че въпросната статия е изчезнала безследно /за което вината е изцяло моя / пък и както обичам да казвам "Случайни неща няма " ... Тези снимки събирах доста време и не знаех кога ще настане момента да ги споделя.Днес е от онези дни в които искаш да направиш нещо, но всъщност не знаеш какво точно.Може би исках да се разходя с някой приятел или по скоро приятелка ;) и да си говорим за обикновени неща,за това как минават дните и какво ни вълнува.Оказа се че всеки е зает с нещо и ще трябва да се насладя отново на една от онези мой разходки с  музика в главата ми и естествено снимайки случайни листенца,минаващи влюбени, самотни бегачи и всичко, което привлича погледа ми...На вас оставям да разгледате  и да ми пожелаете приятна разходка :)
P.S. Хубаво е да слушате това 









4 comments:

nana said...

Зная и виждам това.Чувствам го.Благодаря!

Omnia said...

Красива разходка! И красиви снимки- снимки, които умиляват:)
Ииии... впрочем имаш прогрес с текстовете- искрено се зарадвах и на редовете / това за поощрение да преодоляваш или експресираш себе си и в това отношение, докато ти се получава;)/

J said...

За мен текстовете не са толкова важни, снимките са моята слабост :)

Anonymous said...

Сега видях тези снимки и тази разходка. Хубаво е... Особено първата и последната снимка. Не е нужен текст за такива моменти. Снимките си говорят.

Post a Comment