Nov 1, 2010

Защо снимаш !?

 Тази сутрин, отивайки към работа, видях няколко интересни неща за снимане.Не се замислих много и извадих апарата.Не знам, правило ли ви е впечатление, как изглежда запален фотограф, отстрани ... Явно съм изглеждал така.Вдигайки глава, забелязах един чичко да гледа недоверчиво към мен.Аз спокоен, че не правя нищо нередно, продължих пътя си.Не щеш ли, след малко чувам някой бясно свири с клаксона зад мен.Обърнах се и гледам черен джиБ, от него слиза една "дама" , ръкомахайки разпалено.Свалих си бавно слушалките и започнах да различавам думи сред звуците издавани от нея.Най ясно се чуваше ..."Защо снимаш?"
 Недоумявайки значението на въпроса се почувствах леко виновен в първият момент. Дамата поиска да види какво снимам, обвинявайки ме, че обекта на инетрес бил нейната къща.На ръба на търпението, започнах да и показвам.За нейно съжаление никъде нямаше къщи, още повече НЕЙНАТА.Последва въпроса "Добре де, защо снимаш?" , на който вече не издържах и отговорих "ЗАЩОТО МОГА!" ... След което тръгнахме, аз към работа, а дамата към черния джиБ.Всеки от нас по свой начин недоволен от началото на тази седмица.
  Оставям на вас задачата да откриете измежду снимките къща...









Post a Comment