Nov 1, 2010

Защо снимаш !?

 Тази сутрин, отивайки към работа, видях няколко интересни неща за снимане.Не се замислих много и извадих апарата.Не знам, правило ли ви е впечатление, как изглежда запален фотограф, отстрани ... Явно съм изглеждал така.Вдигайки глава, забелязах един чичко да гледа недоверчиво към мен.Аз спокоен, че не правя нищо нередно, продължих пътя си.Не щеш ли, след малко чувам някой бясно свири с клаксона зад мен.Обърнах се и гледам черен джиБ, от него слиза една "дама" , ръкомахайки разпалено.Свалих си бавно слушалките и започнах да различавам думи сред звуците издавани от нея.Най ясно се чуваше ..."Защо снимаш?"
 Недоумявайки значението на въпроса се почувствах леко виновен в първият момент. Дамата поиска да види какво снимам, обвинявайки ме, че обекта на инетрес бил нейната къща.На ръба на търпението, започнах да и показвам.За нейно съжаление никъде нямаше къщи, още повече НЕЙНАТА.Последва въпроса "Добре де, защо снимаш?" , на който вече не издържах и отговорих "ЗАЩОТО МОГА!" ... След което тръгнахме, аз към работа, а дамата към черния джиБ.Всеки от нас по свой начин недоволен от началото на тази седмица.
  Оставям на вас задачата да откриете измежду снимките къща...









9 comments:

Weebs said...

Пренебрегвайки описанието на сутрешните ти преживявания, просто мнението ми не е за представяне в писмен вид, ще кажа, че четвъртата снимка ми харесва най-много. Страхотна е! ;]

Alhzar said...

Заради такива нахакни мразя да снимам в града...

Omnia said...

УФСЪ!
Не си струва, ама никак, да отразяваш така началото на седмицата си:)- просто си го премести от единият в другият крачол и хич да не ти пука:) Такива.... ммм, персони, не заслужават внимание.
А аз искам да те поздравя за текста, чисто стилистично, в който откривам приятен прогрес! Ако запазиш това темпо, съвсем скоро ще оставам бездумна и пред редовете:) А снимките...ехххх, Quos.... ехххх!- 2, 3, 4, 5 и 7- в моята челна листа:)

YMY said...

И мен в началото ме беше срам, неудобно и т.н. да си снимам (из града)... Докато не им... хаха на всички! ^^ (chuckle) Да си гледат работата! Ти пък какво си и се обяснявал на "тая"? Да не би да е била с по-широк гръб от теб и да си се оплашил? :-D Шегувам се! ;-)
Друг път не си сваляй слушалките! :-Ррр
А и извинявай за въпроса... ама ти на колко си, че използваш думата "чичко"? Хаха, явно нещо съм с погрешна представа за тази подробност! :-D

J said...

@ Weebs Благодаря ти :)
@ Nezzo Вече съм над тези неща ;)
@ Omnia Не мога да остана равнодушем към простотията!Не мога да мълча в подобна ситуация.
@ Baby Такаааа, липсват ми първите седем /може би и малко повече :)/ Половината /15/ съм прекарал в сън, смятай сама ;)
Какво значение има на колко си? Според мен е важно да се чувстваш млад и пълен с енергия,да правиш това, което обичаш и да го правиш добре...Прави си извод колко чичковци има около мен ;)

Alhzar said...

То по логиката на Quos аз съм му какичка... с моите невзрачни годинки.

Omnia said...

Ех, Quos, щях да възразя, но като и аз съм същата- с тази разлика, че , не оставайки равнодушна към простотията, отговарям доста остро, не притежавам твоята деликатна човечност:) Всъщност, бранейки позицията си, разбира се, че ще отговориш, както намериш за добре, аз за после те съветвах да не си го слагаш на никъде:)

YMY said...

Охх, лелее, няма значение, разбира се, просто ми стана интересно. Не можеше ли да питам?
По твоята логика изчисленията сочат, че ти остават 3 години до Христовата възраст.
Nezzo, ти какъв резултат получи, бе? :-D
Ц-ц-ц, ако знаех, че така ще реагираш на такъв елементарен въпрос, нямаше и да си помисля да го задавам. Просто това е единственото нещо, за което проявявам нездраво любопитство, когато се "запозная" с някого. Нямам обяснение на този ми дефект! :-D

да това е чест комплекс в България.Виждали сте онзи анонс мисля че в нова...дето един все обяснява "не ме снимай бе, не ме снимай"
Бас ловя, че мило и драго дава за да се види на талавизоро, ама нали е модерно да се пъдят снимачите.. :))
Аз в такива случай казвам -че аз не те снимам бе, снимам дърветата.Съжалявам ако съм те хванал в кадър.
Прекрасни снимки

Post a Comment