Mar 16, 2011

Curves



7 comments:

Anonymous said...

Браво! Първата с процорците към небето е страхотна. Вървиш, вървиш по спиралата към светлината. Лично не мен ми е като изкачаване към свтлината. Не мога точно да го обясня, но усещането е несравнимо. Поздравления.

Alhzar said...

Ммммм. Влад, не знам дали е това, което чаках, но си се справил невероятно, дори обработката си я уцелил. Ако наистина са това, което си мисля обаче си точно в целта. Първата не е толкова добра, но другите две създават страхотни впечатления. А знам, че ти обичаш да ми снимаш разни ръбове, ъгли и отражения :)

J said...

Така си е, обичам да снимам :)
А това просто крещеше "снимай ме" :)

duckster said...

Браво, браво и трите ми харесват. Първата от към качество, втората - композиция, а третата цветово :)

Поздрави :)

J said...

Ще правя още от тези, това е интериора на сградата в която се намира новия офис :)
Благодаря!

Milena said...

И аз като Елена, от първата съм запленена:)
Страхотна е!
И толкова много символика - стълбите, светлината, ахроматичната гама...
Невероятна е, Влади!

Поздрави:)

J said...

На мен втората ми харесва.Обичам загадъчното ;)
Благодаря ти, Милена.

Post a Comment