Mar 25, 2011

Dimensions




9 comments:

أمل said...

B&W fits me best :D

J said...

The last one it's my favorite :)

أمل said...

хубава е, но черно-бялата ми е на сърце повече ;)

J said...

В моята има нещо мистично, загадъчно :)

Alhzar said...

Предпоследната много ясно, последната е толкова изгоряла, че просто не знам какво толкова харесваш в нея, след малко аз ще ти метна още един вариант обаче, щото си пропуснал още една от страните.

Alhzar said...

http://img11.imageshack.us/img11/1994/dsc52780.jpg

J said...

Не знаех, че в абстрактната фотография има термини като "изгоряла"
Благодаря ти за меннието.

Anonymous said...

Всяка "говори" по различен начин. На мен първата ми дава усещане за път, за дълбочина и посока:) А, черно-бялото винаги ми е на сърце:) Както и мистичното.

Alhzar said...

"Изгорял" е термин, който се използва в обработката, получава се когато дадено място от нея бива прекалено осветлено за сметка от останалите, мястото прегаря и се получава загуба на пиксели, което показва, че обработката е била непрофесионална и неправилна.

Post a Comment