Mar 28, 2011

Once upon a time


За тези от вас, които харесват това което правя

.

9 comments:

Anonymous said...

Е, то бива, то може!!! На мен това, което правиш ми харесва :) Искам си снимките.

Unknown said...

Много ми харесва :)

J said...

Ели, всяко нещо с времето си :)
Ева, и на мен така :)

Alhzar said...

Е на мен обаче не ми харесва. Обработката е разебала целият кадър. Без извинение за думичката.

Точно 10 минути гледах снимката. Мислех си как да я коментирам. Сега ми се струва достатъчно само това, че я гледам вече 11 минути :) Има атмосфера, има живот, има и някакво очакване... като летен ден, в който внезапно се скупчват буреносни облаци и чакаш да се изсипе приятен разхлаждащ дъжд. Много ми хареса, поздрави :)

J said...

Предпочетох да ви покажа черно белия вариант.
Плами, и аз като теб гледах... :)

Мъх said...

харесва ми:)

Omnia said...

Красива е... и всичко си има- кулите, въздушните пътеки, паветата, лампите... много приказна стои, много филмова- като от далечен романтичен филм с отворен край. А и черно- бяло- много подходящо! И така любимо ми... браво!

J said...

Хубаво е че сте тук, дами :)

Post a Comment