May 20, 2011

No name

Понякога хорската ограниченост, тъпотия и надменност ме вбесяват до краен предел. Днес се поддадох на това чувство и аз не знам защо позволих.
  Накратко историята. От доста време не бях качвал снимки в един известен наш сайт. Реших, че е време да "проверя" до къде е стигнало моето развитие, според тамошните "светила".
  И така качих няколко снимки, повечето от които вие харесвате. За по малко от 5 мин, три от тях бяха свалени от общата галерия ( където другите просто смъртни, като мен гласуват) останалите се оказа че съм сложил "в неподходяща галерия".
 Както ви казах и по горе поддадох се на емоцията, в случая отрицателна спрямо админите. Изтрих всички снимки и си обещах повече да не посещавам този сайт. За момент се почувствах като ученик, през 80-те години, който е направил нещо лошо и класната го е смъмрила.
 Сега имам избор и свое място в което да показвам колкото и каквито искам снимки,  да чета вашите коментари, да се уча от грешките си.
 Тази снимка е за всички вас, мои почитатели, коментатори, любители и  НЕ професионални фотографи...за всички хора които ценят и уважават труда на другия.
 Благодаря ви за подкрепата!

.
Post a Comment