May 20, 2011

No name

Понякога хорската ограниченост, тъпотия и надменност ме вбесяват до краен предел. Днес се поддадох на това чувство и аз не знам защо позволих.
  Накратко историята. От доста време не бях качвал снимки в един известен наш сайт. Реших, че е време да "проверя" до къде е стигнало моето развитие, според тамошните "светила".
  И така качих няколко снимки, повечето от които вие харесвате. За по малко от 5 мин, три от тях бяха свалени от общата галерия ( където другите просто смъртни, като мен гласуват) останалите се оказа че съм сложил "в неподходяща галерия".
 Както ви казах и по горе поддадох се на емоцията, в случая отрицателна спрямо админите. Изтрих всички снимки и си обещах повече да не посещавам този сайт. За момент се почувствах като ученик, през 80-те години, който е направил нещо лошо и класната го е смъмрила.
 Сега имам избор и свое място в което да показвам колкото и каквито искам снимки,  да чета вашите коментари, да се уча от грешките си.
 Тази снимка е за всички вас, мои почитатели, коментатори, любители и  НЕ професионални фотографи...за всички хора които ценят и уважават труда на другия.
 Благодаря ви за подкрепата!

.

22 comments:

Admin said...

Ако говориш за някой от форумите, това е пълен шит - също като админите"Професионалисти". Поради същата случка като твоята си направих собствен блог!
За което съм им благодарен, нека си останат "протата" там.

J said...

Точно за това говоря :)

Змей said...

Ако някой срещне някой.
В цъфналата ръж.
И целуне този някой някого веднъж…

Аз пък ти благодаря за прекрасните снимки, които качваш. :)
Хич не им се ядосвай. :)

J said...

Ти си златно Змейче :)

Unknown said...

Оооо Куоз, аз затова избягах от всякакви такива места ... много плюене, доказване и завист!!! Много си ми е добре, сега имам си моето местенце, имам си достатъчно хора, които да оценяват, това което правя и да ми дават наистина ценни съвети! Чуя ли за профита ... далеч! Виж в цял цвят е различно, аз имам много дружки от много страни във фликр, там културата е друга!
Много е важно да умееш да се радваш на успехите на другите!!!
Ти си много добър в това, което правиш, просто защото го правиш за себе си :)
Поздрави, приятелю:)

Unknown said...

Охх забравих да кажа ... снимката е жестока :)

J said...

Благодаря ти, Ева!

STAYA ANNA said...

Напомня ми на хората ... когато са тъжни... когато ги пречупват, за тези, които се огъват и впоследствие изправят...

YMY said...

Хаха, а аз колко мога да ти разказвам за ФФ не е истина просто! :-D 'Ма нЕма смисъл, Влад, толкоз са злЬе, че само мога да им се надсмивам! В-) Ареее... със здраве и 'убава снимка! ;-)
П.П.: И змеицата "ми" е златна и на живо! /До нея -> след сесията шИ сЪ видим пак, обеща'Ам!/ :-D

Хм... правилно си направил! Светът е препълнен със завист, но тук явно си далеч от нея, защото всички (коментатори) сме на едно мнение за твойте фотографии! :)

Keep sharing.

J said...

Anna ,може би имаш право, така се чувствах...
Baby, знаеш за какво иде реч...
Dodi, прав си и за двете :)
Благодаря, на всички ви!

филми said...

Наистина имаш писатъелски талант!

J said...

Не съм претендирал, че имам писателски или какъвто и да е талант, обичам за снимам и да показвам това, но това не е темата на този пост.

Alhzar said...

Вярно е, че Той никога не си признава, че има писателски талант. Но за сметка на това, често казва, че бихме били перфектна комбина като писател и фотограф.

Нали, Quos. Какво са ти дали те, което не си получил тук?

J said...

Малчо, не се отричам от думите си :)
Колкото до форума, за съжаление почти нищо не научих...

Поздрави за снимката! А за другото - да не ти пука! Просто не си струва!

J said...

Благодаря ти, Злати!
Благодаря на всички ви!

Magiosnika said...

Влади, съжалявам , че едва сега се включвам, но си имах проблеми с моята "маймунка" ( ком -чето)и на два пъти ми затри коментара. Та просто ще ти кажа , че няма смисъл да се ядосваш с "професионалисти". За нас, лаиците, снимките ти са страхотни( поне за мен)! И тази също е прекрасна- много ми напомня за лятото!
Поздрави и давай все така!
Миро :)

J said...

Маг, благодарности :)

Anonymous said...

Да не ти пука :) Нали си имаш свое място. Нали ти си харесваш снимките и ти доставя удоволствие. Нали доставяш радост и на всички нас с тях. Зависта и глупостта край нямат.

Малко отсъствах и не мога да сваря да разгедам всичките ти красоти:)
Поздрави!

Wild cat said...

Знаеш ли - който не уважава труда ти, той губи! :-)

J said...

Благодаря ти, Wild :)

Post a Comment