Jun 30, 2011

Future past

6 comments:

Omnia said...

Ще си позволя този път да не съм положителна, за което- ако има сърдити, предварително се извинявам :)

Мястото на тази пейка не е там. Ако се вгледам във снимката, забелязват се три нива- 1- море, 2- плаж, 3- трева. Горе- долу са равни границите помежду им, което не знам дали е търсен ефект, но е чудесно. Обаче- тази пейка е направо наникъде измежду тези граници. Нейното място не се компенсира и с друг обект- кораба / ако е кораб де, не ме бива в тия неща/- и двете са вдясно на снимката, докато другата страна е " самотна" някак си. Или пейката трябва да е в другата страна - вляво, или по- добре според мен изобщо да я няма. Ако трябва да е там- централно място и без кораб / съобразявам се и със заглавието ти/.

J said...

Хубаво е да има и такива коментари, иначе ще се взема много "на сериозно"
Благодаря ви, дами.

Dreamer said...

Тази пейка ми навява самота, не знам защо :)

J said...

Всъщност точно това е идеята на снимката :)...да навява самота.

YMY said...

Хаха, мда, съгласна съм с Omnia, макар че аз мога да съм по-обстоятелствена, пояснителна и прочие, но щеше да е лошо, ако не бях - това ми е работата (да разбирам от такива неща).
Мда, мда, Omnia, правилно преди време един общ "познат" ми каза, че си приличаме! ;-)

Excellent black and white photography.

Regards and best wishes

Post a Comment