Jun 28, 2011

Illusions

9 comments:

Dreamer said...

Много е красиво!!

J said...

Леко извратено, но по свой начин е наистина красиво :)

Magiosnika said...

Ей тва, не ще да е от нашта планета! ;) На 99,99% гласувам за някое занданно измерение или нейде из омагьосаните гори Тилилейски! ;)

J said...

Хахааа, Маг убиваш ме с тези определения :)
Поздрави :)

YMY said...

Хахаха, супер! ^^

Dreamer said...

Защо пък да е извратено?! На мен ми изглежда съвсем нормално красиво ^^

J said...

Зависи от гледната точка.
Красивото има различни измерения :)

Dreamer said...

И различни тълкувания, но важен е крайния резултат, които ти си постигнал!!
Да си кажа и аз се занимавам със фотография, но аз снимам предимно хора :))

J said...

Ще ми е интересно, да видя твои неща.
Не съм опитвал с портрети, до сега.

Post a Comment